Дизайн (англ. design) — задум, план, мета, намір,
творчий задум, проект і креслення, розрахунок, конструкція, ескіз, малюнок, візерунок, композиція, мистецтво композиції, витвір мистецтва.
Дизайн — специфічний ряд проектної
діяльності, що об'єднує художньо-предметне мистецтво і науково обґрунтовану інженерну практику у сфері
індустріального виробництва. Реалізуючи функції дизайну:
відображаючу, виховну, пізнавальну, комунікативну, гедоністичну, інтелект
використовує всі три типи мислительної діяльності: наочно-діловий, чуттєво-образний,
поняттєво-логічний.
Поліграфíя (від полі — багато; графо
— пишу) — галузь техніки, сукупність технічних засобів для множинного репродукування текстового матеріалу й графічних зображень.
Композиція — форма існування твору
як органічно цілого.
Графічний
дизайн можна класифікувати за категоріями вирішуваних завдань:
- Типографія, каліграфія, шрифти, книжкове оформлення;
- Фірмовий стиль (корпоративний стиль), у тому числі фірмові знаки, логотипи, брендбуки;
- Візуальні комунікації, в тому числі системи орієнтації (навігаційні та інші піктограми);
- Плакатна продукція, в тому числі рекламні плакати;
- Візуальні рішення для упаковок продукції, в тому числі кондитерської і харчової;
- Завдання веб-дизайну;
- Візуальний стиль телевізійних передач та інших продуктів ЗМІ.
Графічний дизайн стає все більш популярною професією, об'єднуючою в роботі зі складним, багаторівневим предметом візуальної реальності принципів і методів різних фахових дисциплін. Крім візуального образу, тексту, простору, графічний дизайн освоює такі реальності, як рух, час, інтерактивність, і оперує все більш різноманітними засобами економічних, маркетингових та культурних комунікацій.
****Де
використовується****
Загальноприйняте використання графічного дизайну включає в себе журнали, рекламу, упаковка і веб-дизайн. Наприклад, упаковка товару може включати в себе логотип або інше зображення, організований текст і чисті елементи дизайну, такі як форми і колір, що сприяють єдиному сприйняттю картинки. Композиція — одне з найважливіших властивостей графічного дизайну, особливо при використанні попередніх матеріалів чи інших елементів.
Загальноприйняте використання графічного дизайну включає в себе журнали, рекламу, упаковка і веб-дизайн. Наприклад, упаковка товару може включати в себе логотип або інше зображення, організований текст і чисті елементи дизайну, такі як форми і колір, що сприяють єдиному сприйняттю картинки. Композиція — одне з найважливіших властивостей графічного дизайну, особливо при використанні попередніх матеріалів чи інших елементів.
- книжкові макети та ілюстрації;
- рекламні та інформаційні плакати;
- графічне рішення листівок та поштових марок;
- оформлення грамплатівок і DVD дисків;
- корпоративний стиль компанії і його основний елемент — логотип;
- буклети, брошури, календарі та інша рекламна поліграфічна продукція;
- упаковки, етикетки, обкладинки;
- сувенірна продукція;
- інтернет-сайти.
Немає коментарів:
Дописати коментар