Композиція та дизайн



Дизайн (англ. design) — задум, план, мета, намір, творчий задум, проект і креслення, розрахунок, конструкція, ескіз, малюнок, візерунок, композиція, мистецтво композиції, витвір мистецтва.
Дизайн — специфічний ряд проектної діяльності, що об'єднує художньо-предметне мистецтво і науково обґрунтовану інженерну практику у сфері індустріального виробництва. Реалізуючи функції дизайну: відображаючу, виховну, пізнавальну, комунікативну, гедоністичну, інтелект використовує всі три типи мислительної діяльності: наочно-діловий, чуттєво-образний, поняттєво-логічний. 
Поліграфíя (від полі — багато; графо — пишу) — галузь техніки, сукупність технічних засобів для множинного репродукування текстового матеріалу й графічних зображень. 

Композиція — форма існування твору як органічно цілого.
Компози́ція (лат. compositio — складання, зв'язування, з'єднання). 
Графічний дизайн можна класифікувати за категоріями вирішуваних завдань:
  • Типографія, каліграфія, шрифти, книжкове оформлення;
  • Фірмовий стиль (корпоративний стиль), у тому числі фірмові знаки, логотипи, брендбуки;
  • Візуальні комунікації, в тому числі системи орієнтації (навігаційні та інші піктограми);
  • Плакатна продукція, в тому числі рекламні плакати;
  • Візуальні рішення для упаковок продукції, в тому числі кондитерської і харчової;
  • Завдання веб-дизайну;
  • Візуальний стиль телевізійних передач та інших продуктів ЗМІ.

Графічний дизайн стає все більш популярною професією, об'єднуючою в роботі зі складним, багаторівневим предметом візуальної реальності принципів і методів різних фахових дисциплін. Крім візуального образу, тексту, простору, графічний дизайн освоює такі реальності, як рух, час, інтерактивність, і оперує все більш різноманітними засобами економічних, маркетингових та культурних комунікацій.

****Де використовується****

Загальноприйняте використання графічного дизайну включає в себе журнали, рекламу, упаковка і веб-дизайн. Наприклад, упаковка товару може включати в себе логотип або інше зображення, організований текст і чисті елементи дизайну, такі як форми і колір, що сприяють єдиному сприйняттю картинки. Композиція — одне з найважливіших властивостей графічного дизайну, особливо при використанні попередніх матеріалів чи інших елементів.
  • книжкові макети та ілюстрації;
  • рекламні та інформаційні плакати;
  • графічне рішення листівок та поштових марок;
  • оформлення грамплатівок і DVD дисків;
  • корпоративний стиль компанії і його основний елемент — логотип;
  • буклети, брошури, календарі та інша рекламна поліграфічна продукція;
  • упаковки, етикетки, обкладинки;
  • сувенірна продукція;
  • інтернет-сайти.

Немає коментарів:

Дописати коментар